tisdag

heej hopp :D
just nu sitter jag här , de har precis blivit reklam i desperata och jag tänkte skriva lite innan det börjar igen.

Idag hade vi lång dag i skolan, mådde jätte illa innan so;n så jag gick hem. de gjorden även Annax2 och johanna.
när jag kom hem så kom jag på att jag hade glömt mina nycklar. väldigt roligt, eftersom min bror säkert skulle komma om ungefär 3 timmar. så jag tänkte ringa honom, men min mobil har cpat sig så mina kontakter är borta.
så jag ringde min pappa, men han svarade såklrt inte, så jag skickade sms till honom och bad honom be fredrik ringa mig. sen efter typ en halvtimme ringde han mig och sa att han skulle sätta sig på tåget snart.
så jag la mig ner på min jacka på gräsmattan och väntade. och vaknade en timme senare av att han kom hem:P haha måste ha varit riktigt trött. det var inte precis skönt på gräset kan jag inte säga.
av ngn anledning glömmer jag alltid nycklarna på tisdagar :P haha knaas.

Hahah det roligaste idag var nog att niorna hade plojjfoto. haha de var skit roligt att kolla på alla som hade klätt ut siig även om visa var roligare utklädd än andra, undra vad våran klass ska klä ut sig till nästa år? ngn som har ngt bra förslag ? (a)

mår fortfarande lite halvt dåligt, får se om jag går till skolan i morgon eller om jag stannar hemma och vilar upp mig lite.  men nu börjar det igen så nu ska jag gå och kolla ha det bäääst :D <3


Susssy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0