Sussys torsdag

hääääjsan susi häär :D
har precis varit ute och solat , kan säga att det inte blev speciellt lyckat. hhaha råkade spilla saft över hela mig. Något som getingarna verkade gilla, haha satt inte kvar ute i solen länge efter det kan jag säga.
så nu har jag tyyyp saft över hela mig :S inte så myysigt precis.

De var helt okej i skolan idag. Jag & annis har skaffat lååås till våra skåp.
de kändes ganska sköönt, med tanke på att folk går in i våra skåp & tar grejer hela tiden.
så nu har vi inte det problemet längre, däremot så har vi väldigt svårt att komma ihåg att vi inte längre bara har ett skåp som man kan öppna hur lätt som helst. utan nu har vi en nyckel till det :O haahha så problemet är alltså nyckeln, lyckades faktiskt bara tappa bort den på matten ;) men amanda lyckades hitta den igen till mig (a) som tur va, anna hade dödat mig och jag blev tvugen att knippsa låset. så nu sitter den på en tofs som jag ska kunna ha runt armen (a)
för säkerthets skull fick fooorsman våra nycklar innan vi gick hem i dag , så att vi inte ska glömma dem hemma i morgon :D nu fåååår vi bara hopppas att han inte  glömmer dem :) fööör då blir de inte roligt för honom kan jag looova ;D hahah
 
image24


omg , de kom precis in en katt i mitt rum , haha hade glömt att stänga altandörren . gissa om jag blev rädd.
nu är bara frågan om den är kvar i huset eller om den sprang ut igen (A) hahah ;D

nu ska jag gååå & duscha så jag får bort saften i från mig (; en en fortsatt soligdag ;)
Kyss&Smek // susi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0