söndag

Tjo! Idag är det då söndag och imorgon börjar skolan.. suck! Fast ändå så ska de inte bli så jobbigt för vi har typ inga prov och sånt :)Egentligen så skulle jag varit ledig på Måndag för att jag ska följa med och hämta min KÄRA BROR:D som kommer hem ifrån Thailand och Australien mitt i natten.. men jag tror att jag går hela dan i skolan i alla fall :) (största pluggisen.. NOT) Aja.. igår kväll va jag då med susi och vi gjorde inget speciellt alls, ganska sköönt faktiskt(: För efter i  onsdags(valborg) hade i alla fall inte jag sånn stor lust att paartaja!!
Såå idag blir det nog en slappis dag, typ ligga ute och sova eller lägga sig i sängen och kolla på film. En gammal goding för mig(:!

Smmacck
/ Anna

image8

Jag saknar dig mest bror! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0