si och så..

hej alla glada!
Just nu är jag på dåligt humör och orkar inte göra någonting, i för sej vet jag varför men det pallar jag inte berätta om..
Idag va jag på sista basträffen innan konfirmationslägret, fast vi också dagen innan vi åker, men det är en ganska bra tag tills dess(: Efter det tog jag tåget hem. Jag la mig ute i solen och somnade bums, när jag sedan vaknade dånade hela huvet och jag ville bara ta femtioåtta huvudvärkstabletter..
Just nu har jag inte lika ont i huvet så det är bra:)
bajsbajsbajs..

NUET:
D Hihi
Käkade nyss och maten va överraskande god(a) kött med sallad muums:):) dagens bästa grej:)
ÅÅH DAMP JUSTE denna vecka kommer bli sjuk jobbig, har no-prov på onsadag och matte prov på torsdag, det ämnerna jag får kämpa mest i.. och just nu känner jag inte för att kämpa, vet inte vad det är men jag är allmänt nere. Allt är bara skit och då pallar man ju inte direkt kämpa??
Jag kan vara glad över att jag har min susi
hon är min ängel och jag hoppas hon kommer stå vid min sida livet ut!

Här är då lite bilder som jag hittade på min kamera:) Ha en bra kväll så ses vi imorgon :) <33

image27 image29 image26  

                           
Pussar och kramar
/ Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0