myyys kväll ;D

heeeeejsan alla kååtbockar (a)
jag & anna har precis kollat klart på Narnia, Anna tyckte såklart att den var lääskig. hon höll på å kissa på sig nästan .. varför är jag inte förvånad ? ;) neeej nu ska vi inte vara sånna, jag Anna och sofia kollade faktiskt på skräckis i går och ska jag vara ärlig så var det nooog anna som kollade meest ;D jag & sofia gömde oss bakom var sin kudde nästan hela filmen (a) vad har alla trevliga människor gjort ikväll då? ;)

Wange ringde precis, anna snackade lite med honom. hon hade dock vääldigt  svåårt att höra vad han sa eftersom han viskade hela tiden :D hhahah. under samtalet fick jag ett litet sms från en speciell person som anna just nu inte gillar ,nämner inga namn (a) hon fiiiiiiiiiiiiiiiick STÖRSTA dampet på mig. HAHAH , sen kom hon på att wange var kvar i telefonen ;D & då garvade vi på oss (a)

image4

              Nu ska vi gååå och kolla på ngn tecknad film så att vi klarar av att sova sen ;D hare bra & sov sött :)<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0