måndag :o

heeeeejsan alla glada :)
kom precis ut från duschen, har varit ute och solat & ätit fruktsallad. det blev dock kallt så jag gick in & tog en varm duuusch i stället :)
idag var de ju dags för skola efter ett kort men hääärligt loov. de var verkligen inte kuul att gå upp i morse. Men jag kom upp & iväg till skolan. Jag vet inte vad det var men jag har varit ovanligt glad i dag (a) även fast lovet är slut ;O
Anna var också riktigt glad i dag, vi gick runt i skolan och skrattade åt jaa tyyyp allt (; så de var en helt okej skoldag,förrutom att Dante var lite cp & lite dryyyyg ;D

men nu ska jag gåå , ni får ha det så bra. kanske skriver lite senare i kväll om jag hinner (a)
Kyss&Smek // susssy

image12
                                                                                           älska fruktsallad ;D !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0