lördagkväll

hääääj (:vad ska alla göra i kväll? sjäälv ska jag nog vara med anna & sofia, eller bara med anna eller ngt (a)
vi har inte bestämt vad vi ska göra, kanske ska på ngn feest hos ngn eller träffa ngr sööta grabs kanske? (;
Anna fick inte sova hos mig i kväll. de var inte så oväntat eftersom vi sov hos henne i onsdags och hos mig i torsdags och hos henne i går (; men ändå så fick jag tyyyp damp på mina föräldrar eftersom jag alltid får vara ute längre om jag  har ngn kompis som ska sova hos en för då slipper man gå & åka hem ensam.

nu sitter jag häääär & väntar på att anna ska komma. vilket hon nog inte gööör på ett bra tag eftersom hon ska käka & sedan åka hit från vallentuna :(

image7



aja nu får jag ta & slita mig från datan & gå & sminka mig & göra mig i ordning i stället (:
Ha en bra lööördagkväll alla snyggingar ;D
Puss&knull // susssy

Kommentarer
Postat av: Jessi

Ha en bra kväll :)

2008-05-03 @ 20:22:41
URL: http://jessi91.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0