löördag

heeeejsan :)
nu har jag & anna precis solat klart. vi somnade båda i solen. riktigt sköönt. Fast vi är helt kletiga eftersom vi smörjde in oss med ngn olja innan vi började sola. Så anna ska precis duuuscha. så nu sitter jag här själv.
ska sova hos anna i kväll eftersom dem ska ha ngn fest eftersom hennes broder har kommit tillbaka från sin utlandssemester.

tågresan från mig hem till anna idag var verkligen inte skön, varmt som faan. jag trodde seriöst att jag typ skulle dö av värmeslag. ända åkte vi i bara leggings och en lång tröja. när vi kom fram till roslagsnäsby där vi skulle byta tåg var jag så törstig att jag nästan svimmade. då var det rikigt gått med en kall fanta exotic på perrongen:)

vi har tagit lite bilder i dag också som vi kanske lägger in senare idag elelr i morgon :)
nu ska jag gå och försöka fixa min mobil som hackat sig, ha en bra lördagkväll :D
kyssar // susssy

Kommentarer
Postat av: Amanda

Hoppas ni får det kul i kväll ! :)

2008-05-10 @ 18:28:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0