Kvällen som va gjord på skratt och tårar!

Hej alla glada!
Jag kom precis hem från den sista konfa träffen och jag blev tvingad av susi att skriva lite om igår..Ojoj
Såå vart ska jag börja, jo igår hade vi som en fest för mina syskon eller mest min bror som varit borta i tre månader i Thailand och Australien:)
Alla deras poolare kom runt sju tiden då vi skulle käka.. muuums:D
Maten va god och alla verkade ha kul.
Speciellt Olle och Leo :D hahah
Leo min hund försökte sätta på Olle min brorsas kompis, det va så jävla kul och alla garvade som fan:D fast Olle tyckte nog inte att det va så kul ;)
Kvällen forstatte fast jag och susi hade lite tråkigt i början, men när vi sedan fick tag på vin och skumpa blev det mer roligt (a) (berätta inte i detaljer..)
Vid runt 12 halv 1 tiden hade jag "somnat" i min systers säng, men jag vaknade efter ett tag och då började jag leta efter susi, men jag hittade inte henne någonstans så jag började stor böla och trodde att någon hade tagit henne.. (fråga mig inte varför) Aja i alla fall så grät jag samtidigt som jag va på väg till tåget och kolla om hon följt med min bror och hans kompisar till tåget.
På väg dit kommer syrran springandes efter mig och säger att jag inte ska gå själv på gatorna mitt i natten, man vet ju aldrig vad det bor för miffon i Vallentuna!!
När vi sedan gått en bit ser jag susi. jag blev typ överlyckig och grät ännu mer.
När vi sedan var hemma satte vi oss ute på altanen och pratade framför våran utebrasa, suuper mysigt:)
Mycket mer privat hände under kvällen, men det är sånt jag och susi inte berättar för någon annan.
Jaja, nu ska jag ut och sola, så om susi inte är nöjd nu får han fasiken ta och skriva mer själv:D

Puss&Kram
/ Anna          

P.S jag lägger inte lite bilder från veckan senare ikväll, orkar inte just nu:)


Kommentarer
Postat av: susssy

hahah , jo jag är nööjd ;D
haha jag tror jag förstår varför Leo var efter olle hela kvällen ;D

2008-05-11 @ 15:10:00
URL: http://annaosusi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0