Hej alla glada!

Hej alla glada! Som sagt har den här dan varit ganska skön och jag och susi va glada hela dan. Men det var jag inte alls senare? Vet vet som hände med mig då. Aja när jag kom hem satte jag mig ute i solen, men det blev inte länge alls för solen försvann. Sen när jag skulle käka vid runt halv sju så va mamma inte klar med maten så jag höll på att döö! jag måste ju käka en timme INNAN träningen inte en kvart innan det börja, så då blev det nog lite liv här hemma. Grannarna borde ju undra vad det bor på cpbarn i det röda tegelhuset bredvid dem..! HMM! JAJA sen var det då dags för träning, det gick sisådär, någon smash in och någon ut. Inte så lyckat men det är ju därför man tränar(:
Så nu sitter jag här framför bloggen och skriver, men jag ska nog kila iväg och duscha nu..för min bror kom precis in till mig och sa att jag skulle vara med i lite familjemyys eftersom brorsan kom hem igår natt:D fyy fan vad härligt det va att se honom, negerbrun och allt ju. Åhh det va så myysigt, när han kom ut ur dem där dörrarna, jag sprang och krama om honom och han tog upp mig i hans famn, ååh det är min bror det:D lööve hiim!
Neej nu måste jag duscha så vi ses väl imööörgöön :)

image17
Lydia, Mathilda(sollentuna), Jag och Linnea(Vallentuna), distriktslaget 93.. saknar!

puss&kram
/ Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0