Ge mig sommar !

tjäänare sussy här :)
kom precis hem från arninge. hade inte ngt speciellt att göra så jag följde med bror när han övningskörde,
passade på att köpa två linnen från H&M också :)
Idag ska jag nog inte göra ngt speciellt, ska ringa pernilla senare & fråga om hon vill med ut på en promenad.
Är så sjuuukt trött efter de lilla lovet som varit & de gör mig bara ännu tröttare med tanke på att det är skola i morgon & att jag inte kommer få sova ut  ..SUCK.



förresten är det bara jag som är helt sjuukt sugen på sommar?
bada och sola, gå barfota i bara bikini & äta glass. varma sommarkvällar & grillkvällar, ååh älska.
hur underbart är inte det (a)
image11

                                                                                              Ge mig sommar!

Puss&Kram // susssy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0