dålig dag

heeejsan susi här ;D
idag har det varit en dålig dag, har mått dåligt verkligen hela dan.
vi började dagen 8.05 med att simma i tibble med klassen. efter det började jag må illa & få ont i magen. Så till lunchen slutade de med att jag mådde illa hade ont i magen och huvet... roligt.
men som tur var så räddade underbara Clara mig genom att ge mig en alvedon (a) efter de mådde jag bättre. men inte helt bra. Bara tanken på att vi sskulle sluta klockan 16.10 idag gjorde mig ännu sämre ;) haha. 
Något positivt är att vi i alla fall inte har ngr läxor.. eller spanska men de var bara ngt man ska lääsa. får se om jag orkar göra det senare. Aja min dag har inte varit speciellt lyckad, hoppas att alla andras dag har varit ddet :D  

Nu ska jag gå & sova lite & hoppas på att jag mår bättre senare :D
Puss på rumpan // susssy
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0