äntligen fredag :)

heeeej alla datanördar :)
sitter ute i solen och solar med datan, hahah verkligen ingen datanööörd (a) nejnej.
i alla fall , nu kännns det verkligen som sommaren börjar komma. gick till och med barfota hem från skolan idag :D de va iofs för att jag hade jäävligt ont av mina skor ;D hahah men ändå.
rikigt varmt är det också här ute i solen, hade jag haft pool hade jag int bangat på att bada kan jag säga ;)

vad ska alla trevliga människor göra i kväll då?
jag & pernilla ska nog hitta på ngt myys. har inte snackat med henne än, men vi får se. Anna kanske ska vara med också. Men som sakt vi får se :D

men nu ska jag gå & fortsätta att njuta av solen :D ha en bra kväll & glöömm inte att komentera ;) <33
många kyssar.
// sussy

Kommentarer
Postat av: Pauliina

Ha en forts trevlig kväll :)

2008-05-09 @ 17:26:41
URL: http://pauliina22.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0