Annas Tisdag

Tjo alla glada:) Dagen började med att jag fick en kvarts sovmorgon för vi skulle ändå bada i tibble på idrotts teorin och den valiga idrottslektionen(:
Pfff Cilla plågade verkligen mig som tusan på simningen, jag höll på dööö. Haha det roligast va ändå när jag skulle göra en sånn där "vändning" som dem riktiga simmarna gör. hahahha jag va typ en meter ifrån kanten när jag skulle göra min kullebytta i vattnet så när jag skulle sparka iväg med fötterna nådde jag inte fram alls så jag fcik vääääääärldens kallsup. Och det roligaste va nog att det hände två gånger! Jaja, man är ju inte direkt någon världssimmare :)
Sen var det bara att dra tillbaka till skolan, jippie! Det var ju inte direkt någon häjdare att komma försent till matten då heller, men HEVO tog det chill och skällde inte på mig nått alls:):)(favoritelev)
Dagen gick på fort och sen var det dags för täby c för mig och mamma, jag skulle köpa en svart jacka från SALT som jag hade sett förra veckan men inte haft tid att köpa, så jag skulle köpa den idag.. men gissa vilken "överraskning" det är ju så klart slut, som alltid när jag letar efter något så finns det inte! TYPISKT!
Men jag fick tag på lite andra grejer istället:)

-Bikini överdel
-Klänning
- Matta
- Skor              
- Byxor
Allt förutom den dära jädrans JACKAN!!!

Jaja, livet går vidare och på Torsdag ska jag fika med Linnea, jag får väl tjata på henne att vi ska dra till Kista C istället och fika där och kolla om jag hittar min älsklingsjacka.. :)
Neej nu har desperata hemmafruar börjat och jag ska nog kila iväg och kolla på det(: Men jag skiver mer imorgon

image19
Tibblebadet, årets jobbigaste dag för mig..

Puss&Kram
/ Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0