annas soliga torsdag

Hej alla glada!
Dan började väl bra, jag kom till skolan med nyslingat hår och alla tyckte det va fint(a) Dagen rullade på bra och sen va skolan slut! Efter jag slutat kom linnea till min skola och vi skulle ta bussen 627 mot Kista C!! DET TOG EN JÄVLA TIMME ATT KOMMA DIT! jag somnade till och med(A) hahah snacka om att det va seegt, men till slut kom vi fram och då gick vi till SALT, OCH DOM HADE MIN JACKA:D Så jag köpte den(a) hihi Lycklig! :)
Vi gick runt ett tag om jag köpte bara lite grann

- Jacka från SALT
- Nagellack från KICKS
- Ring och armband från H&M
- Sen käk :Dhihi

Sen vid halv sju drog vi hemmåt, så jag va hemma vid ungefär halv åtta.
När jag kom hem satte jag mig vid datorn, och vi hade en mysig famlijemiddag:) Riktigt kul faktist, det va längesen man såg familjen så glad och skrattade tillsammans:D!
Jajaj nu sitter jag här och skriver bara, jag ska nog då och duscha nu,

Puss&Kram
/ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0