Annas Onsdag

Hej alla Glada:D!
Idag har det varit en trött och seg onsdag, ändå är det veckans kortaste dag för mig.
Idag var det då dagt för klippnig och slingning som jag verkligen längtat efter. Eftersom mitt hår va fult och såg så dystert ut! Jag blev faktiskt heeeelt nöjd med frisyren och stör mig inte alla på luggen(:
Som sagt blev det då ljusa slingar och snelugg:):)
Efter klippning drog jag dirket hem och va ungefär hemma fem.
Då var det dags för no-läxan..  det har då gått tre och en halv timme sen dess och jag har inte ens börjat, så jag får väl ta och göra det efter jag duschat! (y)
Juste va det nån som såg desperata hemmafruar igår,shit det va ju ett as bra avsnitt, jag blev nästan förvånad för det har varit så segt sista tiden tycker jag. Rätt åt den där Viktor Lang att dö, hihi!
Jaja, imorgon blir det då dags att fika med Linnea i Kista C, för jag fick med henne dit istället för täby centrum:) för jag SKA HA den där jääkla jackan assåå!(a)
Annars får jag släpa med henne till stan nästa vecka:)!
Men nu ska jag nog kila iväg till duschen och sen göra läxan!!
JUSTE FAN jag får ju inte glömma top model heller, fasen jag kommer inte hinna allt, aja då vet jag i alla fall vad jag kommer att ta sist på "att göra" lista.. LÄXAN!

JAJa :D

Puss&Kram
/ Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0